De klachttermijn is minimaal twee maanden na ontdekking van het gebrek. Wij verzoeken u het gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. Indien mogelijk dient u het product te kunnen tonen en/of beeldmateriaal te kunnen overhandigen van de producten waarover de klacht betreft.
De consument kan de klacht aan Euroflorist melden via onze contactpagina, onder vermelding van het ordernummer. Onze klantenservice staat doordeweeks (09:00 -18:00) en op zaterdag (09:00 tot 15:00) voor u klaar. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Vanwege het verse karakter van onze bloemen vragen wij u om uw klacht of feedback binnen één werkdag na levering in te dienen. Wij garanderen 7 dagen versheid van de bloemen, vanaf het moment van levering. We gaan er vanuit dat u het boeket op de juiste manier verzorgt en dat er geen extreme warmte, koude of tocht omgeving is waarin het boeket wordt geplaatst.
Mocht het boeket beschadigd aankomen of binnen zeven dagen na levering verwelken of er niet meer goed uitzien, dan vragen wij u om minstens drie duidelijke foto's mee te sturen bij de klacht: één foto van bovenaf en twee van de zijkant, met voldoende licht.
Alleen op deze manier kunnen wij het boeket goed beoordelen en de bloemist hierop aanspreken. Als de klacht gegrond wordt bevonden zullen wij u benaderen voor een wenselijke oplossing of tegemoetkoming.