Klachtenprocedure


Klachten meldingstijd

Wij verzoeken u klachten over een product zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. Klachten over onze dienstverlening dienen minimaal binnen twee maanden na het gebrek vermeld te worden. Indien mogelijk dient u het product te kunnen tonen en/of beeldmateriaal te kunnen overhandigen van de producten waarover de klacht betreft. 

Hoe klacht melden?

De consument kan de klacht aan Euroflorist melden via onze contactpagina, onder vermelding van het ordernummer. Onze klantenservice staat doordeweeks (09:00 -18:00) en op zaterdag (09:00 tot 15:00) voor u klaar. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).